1400-07-22 13:08
806
0
76520
مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلستان:

نیروی انتظامی در برابر هنجار شکنی عقب نمی‌نشیند

حجت الاسلام دیلم گفت: پلیس خورشید خدمت بی منت را از هیچ گروهی دریغ نمی کنند و پلیس حاضر است در عرصه الهی جان خود را تقدیم کنند و شهید شوند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام علیرضا دیلم ظهر امروز در آیین عطر افشانی گلزار شهدا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تقارن ماه ربیع الاول با هفته نیروی انتظامي می تواند زمینه ای برای رسيدن به مقصود و مطلوب این نیرو یعنی برقراری نظم و امنیت جامعه باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلستان ادامه داد: در آستانه هفته وحدت قرار داریم و وحدت رمز پیروزی ما در برابر دشمنان به شمار می رود. حجت الاسلام دیلم ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی شهربانی های آن زمان در ایجاد امنیت شهرها موثر بود و در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر روح الله خدمت رسانی کردند.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی در چشم مردم محبوب ترین نیرو به شمار می رود که امنیت روز و آرامش شب را برای جامعه به ارمغان می آورند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلستان: تاکید کرد: پلیس خورشید خدمت بی منت را از هیچ گروهی دریغ نمی کنند و حاضر هستند در عرصه الهی جان خود را تقدیم کنند و شهید شوند.

حجت الاسلام دیلم گفت: نیروی انتظامی از مرزبانی تا شهرها در برابر ناهنجاری‌، پلشتی ها و زیادی خواهی هنجار شکنان ایستادگی می کنند.

وی ابراز داشت: امروز این لباس سبز بثهمچون مدال افتخار بر گردن همه ما آویخته شده و در برابر هنجار شکنی نیروی انتظامی عقب ننشسته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.